Fizička lica
Računi
Platni račun sa osnovnim uslugama
Start paket račun
Start Plus paket račun
Elite paket račun
Dozvoljeni minus
Platne kartice
Debitne kartice
Kreditne kartice
Štednja
Oročena štednja
Online oročena štednja
Modeli štednje u evrima
Modeli štednje u dinarima
Štednja po viđenju
Krediti
Keš kredit
Keš kredit za penzionere
Stambeni kredit
Keš kredit pokriven depozitom
AIK Like
Digitalno bankarstvo
Online proizvodi
mBanking
eBanking
Plaćanja QR kodom - IPS
IPS Prenesi
Plaćanja karticom uz podizanje keša
Zona 24/7
Pravna lica
Mala privreda
Računi
Kartice
Štednja
Krediti
AIK like
Digitalno poslovanje
Privreda
Računi
Kartice
Štednja
Krediti
Projektno
AIK like
Digitalno poslovanje
AgroBiz
Računi
Farmer paket račun
Dozvoljeni minus
Platne kartice
Štednja
Oročena štednja
Stepenasta štednja
Dobro jutro štednja
Krediti
Kredit za obrtna sredstva
Investicioni kredit
Kredit pokriven depozitom
Dokumentarno poslovanje
AIK like
Digitalno poslovanje
eBanking
POS terminal
E-commerce
Zona 24/7
Platinum iskustvo
Kontakt

Više ne morate unositi broj tekućeg računa da biste preneli sredstva, već samo broj telefona primaoca. Potrebno je da primalac sredstava na mobilnoj aplikaciji svoje banke ima aktiviranu uslugu “IPS Prenesi”, kako bi poslati iznos bio prebačen na njegov račun brzo, lako i jednostavno. Maksimalni iznos po transakciji je 300.000 RSD U mBanking aplikaciji AIK Banke, metodom Prenesi, jednostavno šaljite novac pomoću broja mobilnog telefona.
Kako da se registrujete za 'Prenesi' uslugu?
Ukoliko želite da korisite uslugu IPS Prenesi potrebno je da prvo istu registrujete putem mBanking aplikacije AIK Banke, povezivanjem svog broja telefona sa brojem tekućeg računa. Broj telefona se registruje u sistemu i vezuje za vaš tekući račun, nakon čega možete slati novac kao i primati isti. Registracija na uslugu 'Prenesi' je besplatna
Preduslov za ovu uslugu je aktivacija mBanking aplikacije.

Najčešće postavljana pitanja

Kako da aktiviram mobilnu aplikaciju?

U slučaju da niste korisnik elektronskog bankarstva, nova verzija mBanking aplikacije omogućava samostalnu aktivaciju ove usluge na brz i jednostavan način. U najbližoj filijali možete da aplicirate za uslugu mBankinga, nakon toga će vam biti poslat LIB u SMS poruci. Sa LIB-om i brojem vašeg tekućeg računa aktivirajte mBanking u samo 3 koraka - brzo, lako, samostalno.

Koju šifru plaćanja da upišem ako prebacujem novac na račun fizičkog lica?

Za plaćanja opšteg tipa, uključujući i prebacivanje na račun fizičkog lica, možete da iskoristite šifru 289, koja označava “transakcije po nalogu građana”. Za ostala plaćanja, informišite se u šifrarinku finansijskih transakcija.

Pogrešno sam ispostavio nalog, da li mogu da ga storniram?

Ukoliko nalog još uvek nije realizovan, moguće je da ga samostalno stornirate iz aplikacije. Ako je u međuvremenu realizovan, potrebno je da putem odgovarajuće forme storniranje zatražite od banke.

Zašto je važna aktivacija Tokena u mBanking aplikaciji AIK Banke?

Zato što na brz i jednostavan način možete postati korisnik mBanking-a. Samostalnom aktivacijom Tokena od sada vaše logovanje postaje lako, verifikacija naloga za plaćanje računa još lakša i korišćenje aplikacije najlakše do sada. Garantujemo vam sigurnost logovanja i realizaciju transakcija i nudimo novu funkcionalnost saglašavanja sa ugovornom dokumentacijom. Rad u aplikaciji je zaštićen mPIN-om koji služi za bezbednu razmenu podataka sa bankom i koji je poznat isključivo vama, jer ga sami kreirate u procesu aktivacije Tokena.

Kako da postanete korisnik elektronskog bankarstva?

Podnošenjem Zahteva i potpisivanjem ugovora za elektronsko bankarstvo u najbližoj ekspozituri AIK banke, dobićete SMS poruku koja sadrži LIB (lični identifikacioni broj) koji vam je potreban za aktiviranje usluge. Nakon dobijanja LIB-a na stranici za prijavljivanje ( https://ebanking.aikbanka.rs/Retail/anonymous/_newUser?r=%2fRetail) ćete kreirati vaš korisnički nalog i tom prilikom definisati korisničko ime i lozinku koje ćete ubuduće koristiti.

Prebacio/la sam novac nekome preko eBaking-a/mBanking-a, kada će taj novac biti na njihovom računu?

Ako su vam računi u istoj banci, novac će biti odmah raspoloživ. Ako su vam računi u različitim bankama, a izabrali ste opciju instant plaćanja, novac će biti raspoloživ u roku od nekoliko sekundi. Ako su vam računi u različitim bankama, a niste izabrali opciju instant plaćanja, novac će biti na raspolaganju u roku od nekoliko sati.

Koja je razlika između eBankiga i mBankinga?

Obe opcije Vam pružaju gotovo identične funkcionalnosti. eBanking je namenjen za desktop ili laptop računara, dok je mBanking aplikacija namenjena za pametne mobilne telefone i tablet uređaje i pruža Vam mogućnost upravljanja finansijama čak i kada ste u pokretu.