Fizička lica
Računi
Krediti
Štednja
AIK Like
24/7
Pravna lica
Mala privreda
Privreda
AgroBiz
Računi
Krediti
Rešenja
24/7
Platinum iskustvo
eBanking
Usluga elektronskog bankarstva vam, uz uštedu vremena i novca, pruža mogućnost da u svakom trenutku na raspolaganju imate:

Mogućnost plaćanja računa i prenosa sredstava na račune fizičkih i pravnih lica u dinarima

Informacije o stanju i prometu po računima, kreditu i platnim karticama

Menjačke transakcije po stimulativnom kursu banke

Preuzimanje mesečnih izvoda po tekućem računu

Interni prenos sredstava između svojih dinarskih računa

Interni prenos sredstava između svojih deviznih računa

Informacije o nerealizovanim čekovima

Kursnu listu

Bezbednost
Bezbednost transakcija poslatih od strane fizičkih lica sprovodi se dvojnim određivanjem identiteta i to unosom korisničkog imena/lozinke i potvrdom svake transakcije kodom koji se dobija SMS porukom na broj mobilnog telefona koji je korisnik prijavio u AIK banci. U slučaju tri pogrešna pokušaja pristupa (uneto pogrešno korisničko ime ili lozinka), aplikacija se automatski blokira na određeni period.

Najčešće postavljana pitanja

Kako da aktiviram mobilnu aplikaciju?

U slučaju da niste korisnik elektronskog bankarstva, nova verzija mBanking aplikacije omogućava samostalnu aktivaciju ove usluge na brz i jednostavan način. U najbližoj filijali možete da aplicirate za uslugu mBankinga, nakon toga će vam biti poslat LIB u SMS poruci. Sa LIB-om i brojem vašeg tekućeg računa aktivirajte mBanking u samo 3 koraka - brzo, lako, samostalno.

Koju šifru plaćanja da upišem ako prebacujem novac na račun fizičkog lica?

Za plaćanja opšteg tipa, uključujući i prebacivanje na račun fizičkog lica, možete da iskoristite šifru 289, koja označava “transakcije po nalogu građana”. Za ostala plaćanja, informišite se u šifrarinku finansijskih transakcija.

Pogrešno sam ispostavio nalog, da li mogu da ga storniram?

Ukoliko nalog još uvek nije realizovan, moguće je da ga samostalno stornirate iz aplikacije. Ako je u međuvremenu realizovan, potrebno je da putem odgovarajuće forme storniranje zatražite od banke.

Zašto je važna aktivacija Tokena u mBanking aplikaciji AIK Banke?

Zato što na brz i jednostavan način možete postati korisnik mBanking-a. Samostalnom aktivacijom Tokena od sada vaše logovanje postaje lako, verifikacija naloga za plaćanje računa još lakša i korišćenje aplikacije najlakše do sada. Garantujemo vam sigurnost logovanja i realizaciju transakcija i nudimo novu funkcionalnost saglašavanja sa ugovornom dokumentacijom. Rad u aplikaciji je zaštićen mPIN-om koji služi za bezbednu razmenu podataka sa bankom i koji je poznat isključivo vama, jer ga sami kreirate u procesu aktivacije Tokena.

Kako da postanete korisnik elektronskog bankarstva?

Podnošenjem Zahteva i potpisivanjem ugovora za elektronsko bankarstvo u najbližoj ekspozituri AIK banke, dobićete SMS poruku koja sadrži LIB (lični identifikacioni broj) koji vam je potreban za aktiviranje usluge. Nakon dobijanja LIB-a na stranici za prijavljivanje ( https://ebanking.aikbanka.rs/Retail/anonymous/_newUser?r=%2fRetail) ćete kreirati vaš korisnički nalog i tom prilikom definisati korisničko ime i lozinku koje ćete ubuduće koristiti.

Prebacio/la sam novac nekome preko eBaking-a/mBanking-a, kada će taj novac biti na njihovom računu?

Ako su vam računi u istoj banci, novac će biti odmah raspoloživ. Ako su vam računi u različitim bankama, a izabrali ste opciju instant plaćanja, novac će biti raspoloživ u roku od nekoliko sekundi. Ako su vam računi u različitim bankama, a niste izabrali opciju instant plaćanja, novac će biti na raspolaganju u roku od nekoliko sati.

Koja je razlika između eBankiga i mBankinga?

Obe opcije Vam pružaju gotovo identične funkcionalnosti. eBanking je namenjen za desktop ili laptop računara, dok je mBanking aplikacija namenjena za pametne mobilne telefone i tablet uređaje i pruža Vam mogućnost upravljanja finansijama čak i kada ste u pokretu.