Fizička lica
Računi
Krediti
Štednja
AIK Like
24/7
Pravna lica
Mala privreda
Privreda
AgroBiz
Računi
Krediti
Rešenja
24/7
Platinum iskustvo
mBanking
Aplikacija za mobilno bankarstvo AIK Banke Vam, u svakom trenutku, nudi sledeće opcije:

Banka 24/7

Kursnu listu

Instant plaćanje na prodajnom mestu - IPS QR

Menjačke poslove - kupovina i prodaja deviza

Informacije o stanju na računima

Informacije o kreditima i platnim karticama

Interni prenos sredstava između svojih deviznih računa

Interni prenos sredstava između svojih dinarskih računa

Token, savemeni načini logovanja i ugovoranja na daljinu

Lociranje najbližih filijala i bankomata preko Google Maps

Mogućnost plaćanja računa i prenosa sredstava na račune fizičkih i pravnih lica u dinarima

Nova verzija mBanking aplikacije

omogućava klijentima banke koji nisu korisnici elektronskog bankarstva, samostalnu aktivaciju na brz i jednostavan način. Dovoljno je da u najbližoj filijali aplicirate za uslugu. Nakon toga će vam biti poslat LIB u SMS poruci, sa LIB-om i brojem vašeg računa aktivirajte mBanking u samo 3 koraka.

Bezbednost

Nova verzija mobilnog bankarstva omogućava korisnicima bezbedne savremene načine autentifikacije i verifikacije naloga za plaćanje u eBanking i mBanking aplikacijama. Preduslov je ažuriranje ili preuzimanje aplikacije sa store-a i aktivacija bezbednosne licence-tokena. Token u kombinaciji sa pametnim telefonom (Android i iOS) obavlja isti zadatak kao i sigurnosni token zasnovan na hardveru. Bezbednosne preporuke za korisnike možete pogledati ovde

Korisnička podrška

Na sajtu AIk banke uvek vam je dostupno i korisničko uputstvo koje možete pogledati ovde. Za pomoć možete se obratiti korisničkom servisu AIK Banke ili pisati kolegama na elektronsko@aikbanka.rs . Uslugu možete aktivirati potpuno besplatno u bilo kojoj ekspozituri AIK Banke.

Proces aktivacije tokena
Aktivacija Tokena uz korišćenje aktivnog eBanking naloga Ukoliko ste korisnik našeg elektronskog bankarstva, aktivacijom tokena biće Vam omogućen pristup mobilnoj aplikaciji AIK Banke. Proces aktivacije tokena radi se istovremeno u eBanking i mBanking aplikaciji. Sa LIB-om bez upotrebe eBanking-a (samostalna aktivacija mBanking)Radi lakšeg i bržeg aktiviranja Tokena, na našem Youtube kanalu možete pogledati kratak video
Kontaktirajte nas

Najčešće postavljana pitanja

Kako da aktiviram mobilnu aplikaciju?

U slučaju da niste korisnik elektronskog bankarstva, nova verzija mBanking aplikacije omogućava samostalnu aktivaciju ove usluge na brz i jednostavan način. U najbližoj filijali možete da aplicirate za uslugu mBankinga, nakon toga će vam biti poslat LIB u SMS poruci. Sa LIB-om i brojem vašeg tekućeg računa aktivirajte mBanking u samo 3 koraka - brzo, lako, samostalno.

Koju šifru plaćanja da upišem ako prebacujem novac na račun fizičkog lica?

Za plaćanja opšteg tipa, uključujući i prebacivanje na račun fizičkog lica, možete da iskoristite šifru 289, koja označava “transakcije po nalogu građana”. Za ostala plaćanja, informišite se u šifrarinku finansijskih transakcija.

Pogrešno sam ispostavio nalog, da li mogu da ga storniram?

Ukoliko nalog još uvek nije realizovan, moguće je da ga samostalno stornirate iz aplikacije. Ako je u međuvremenu realizovan, potrebno je da putem odgovarajuće forme storniranje zatražite od banke.

Zašto je važna aktivacija Tokena u mBanking aplikaciji AIK Banke?

Zato što na brz i jednostavan način možete postati korisnik mBanking-a. Samostalnom aktivacijom Tokena od sada vaše logovanje postaje lako, verifikacija naloga za plaćanje računa još lakša i korišćenje aplikacije najlakše do sada. Garantujemo vam sigurnost logovanja i realizaciju transakcija i nudimo novu funkcionalnost saglašavanja sa ugovornom dokumentacijom. Rad u aplikaciji je zaštićen mPIN-om koji služi za bezbednu razmenu podataka sa bankom i koji je poznat isključivo vama, jer ga sami kreirate u procesu aktivacije Tokena.

Kako da postanete korisnik elektronskog bankarstva?

Podnošenjem Zahteva i potpisivanjem ugovora za elektronsko bankarstvo u najbližoj ekspozituri AIK banke, dobićete SMS poruku koja sadrži LIB (lični identifikacioni broj) koji vam je potreban za aktiviranje usluge. Nakon dobijanja LIB-a na stranici za prijavljivanje ( https://ebanking.aikbanka.rs/Retail/anonymous/_newUser?r=%2fRetail) ćete kreirati vaš korisnički nalog i tom prilikom definisati korisničko ime i lozinku koje ćete ubuduće koristiti.

Prebacio/la sam novac nekome preko eBaking-a/mBanking-a, kada će taj novac biti na njihovom računu?

Ako su vam računi u istoj banci, novac će biti odmah raspoloživ. Ako su vam računi u različitim bankama, a izabrali ste opciju instant plaćanja, novac će biti raspoloživ u roku od nekoliko sekundi. Ako su vam računi u različitim bankama, a niste izabrali opciju instant plaćanja, novac će biti na raspolaganju u roku od nekoliko sati.

Koja je razlika između eBankiga i mBankinga?

Obe opcije Vam pružaju gotovo identične funkcionalnosti. eBanking je namenjen za desktop ili laptop računara, dok je mBanking aplikacija namenjena za pametne mobilne telefone i tablet uređaje i pruža Vam mogućnost upravljanja finansijama čak i kada ste u pokretu.