Fizička lica
Računi
Krediti
Keš kredit
Kredit za refinansiranje
Dozvoljena pozajmica
Keš kredit za penzionere
Stambeni kredit
Stambena štedionica
Keš kredit na bazi namenskog depozita
Svi naši krediti
Štednja
Oročena štednja
Oročena štednja sa isplatom kamate unapred
Oročena štednja sa mesečnom isplatom kamate
Postepena štednja
Stepenasta štednja
Štednja po viđenju
Flexi štednja po viđenju
Sve naše štednje
AIK Like
AIK Loyalty
Keš na NIS pumpi
Plaćanje BUS karte
24/7
mBanking
eBanking
IPS
Lokacije
Mreža bankomata
Pravna lica
Mala privreda
Računi
Štednja
Krediti
Projektno finansiranje
Rešenja
24/7
Privreda
Računi
Krediti
Projektno finansiranje
Rešenja
24/7
AgroBiz
Računi
Krediti
Kredit za proizvodnju
Revolving kredit
Investicioni kredit
Svi naši krediti
Rešenja
Račun i dobra usluga
Kredit
POS terminal
E-commerce
Dokumentarno poslovanje
Digitalno poslovanje
Business kartica
Sva naša rešenja
24/7
Platinum iskustvo

mBanking

Aplikacija za mobilno bankarstvo AIK Banke Vam, u svakom trenutku, nudi sledeće opcije:

Banka 24/7

Kursnu listu

Instant plaćanje na prodajnom mestu - IPS QR

Menjačke poslove - kupovina i prodaja deviza

Informacije o stanju na računima

Informacije o kreditima i platnim karticama

Interni prenos sredstava između svojih deviznih računa

Interni prenos sredstava između svojih dinarskih računa

Token, savemeni načini logovanja i ugovoranja na daljinu

Lociranje najbližih filijala i bankomata preko Google Maps

Mogućnost plaćanja računa i prenosa sredstava na račune fizičkih i pravnih lica u dinarima

Aktivacija mBanking aplikacije
Podnesite zahtev za mBanking u najbližojj filijali AIK Banke i aktivirajte mBanking već danas.

Bezbednost

Nova verzija mobilnog bankarstva omogućava korisnicima bezbedne savremene načine autentifikacije i verifikacije naloga za plaćanje u eBanking i mBanking aplikacijama. Preduslov je ažuriranje ili preuzimanje aplikacije sa store-a i aktivacija bezbednosne licence-tokena. Token u kombinaciji sa pametnim telefonom (Android i iOS) obavlja isti zadatak kao i sigurnosni token zasnovan na hardveru. Bezbednosne preporuke za korisnike možete pogledati ovde

Korisnička podrška

Na sajtu AIk banke uvek vam je dostupno i korisničko uputstvo koje možete pogledati ovde. Za pomoć možete se obratiti korisničkom servisu AIK Banke ili pisati kolegama na elektronsko@aikbanka.rs . Uslugu možete aktivirati potpuno besplatno u bilo kojoj ekspozituri AIK Banke.

Najčešće postavljana pitanja

Kako da aktiviram mobilnu aplikaciju?

U slučaju da niste korisnik elektronskog bankarstva, nova verzija mBanking aplikacije omogućava samostalnu aktivaciju ove usluge na brz i jednostavan način. U najbližoj filijali možete da aplicirate za uslugu mBankinga, nakon toga će vam biti poslat LIB u SMS poruci. Sa LIB-om i brojem vašeg tekućeg računa aktivirajte mBanking u samo 3 koraka - brzo, lako, samostalno.

Koju šifru plaćanja da upišem ako prebacujem novac na račun fizičkog lica?

Za plaćanja opšteg tipa, uključujući i prebacivanje na račun fizičkog lica, možete da iskoristite šifru 289, koja označava “transakcije po nalogu građana”. Za ostala plaćanja, informišite se u šifrarinku finansijskih transakcija.

Pogrešno sam ispostavio nalog, da li mogu da ga storniram?

Ukoliko nalog još uvek nije realizovan, moguće je da ga samostalno stornirate iz aplikacije. Ako je u međuvremenu realizovan, potrebno je da putem odgovarajuće forme storniranje zatražite od banke.

Zašto je važna aktivacija Tokena u mBanking aplikaciji AIK Banke?

Zato što na brz i jednostavan način možete postati korisnik mBanking-a. Samostalnom aktivacijom Tokena od sada vaše logovanje postaje lako, verifikacija naloga za plaćanje računa još lakša i korišćenje aplikacije najlakše do sada. Garantujemo vam sigurnost logovanja i realizaciju transakcija i nudimo novu funkcionalnost saglašavanja sa ugovornom dokumentacijom. Rad u aplikaciji je zaštićen mPIN-om koji služi za bezbednu razmenu podataka sa bankom i koji je poznat isključivo vama, jer ga sami kreirate u procesu aktivacije Tokena.

Kako da postanete korisnik elektronskog bankarstva?

Podnošenjem Zahteva i potpisivanjem ugovora za elektronsko bankarstvo u najbližoj ekspozituri AIK banke, dobićete SMS poruku koja sadrži LIB (lični identifikacioni broj) koji vam je potreban za aktiviranje usluge. Nakon dobijanja LIB-a na stranici za prijavljivanje ( https://ebanking.aikbanka.rs/Retail/anonymous/_newUser?r=%2fRetail) ćete kreirati vaš korisnički nalog i tom prilikom definisati korisničko ime i lozinku koje ćete ubuduće koristiti.

Prebacio/la sam novac nekome preko eBaking-a/mBanking-a, kada će taj novac biti na njihovom računu?

Ako su vam računi u istoj banci, novac će biti odmah raspoloživ. Ako su vam računi u različitim bankama, a izabrali ste opciju instant plaćanja, novac će biti raspoloživ u roku od nekoliko sekundi. Ako su vam računi u različitim bankama, a niste izabrali opciju instant plaćanja, novac će biti na raspolaganju u roku od nekoliko sati.

Koja je razlika između eBankiga i mBankinga?

Obe opcije Vam pružaju gotovo identične funkcionalnosti. eBanking je namenjen za desktop ili laptop računara, dok je mBanking aplikacija namenjena za pametne mobilne telefone i tablet uređaje i pruža Vam mogućnost upravljanja finansijama čak i kada ste u pokretu.