Vreme je novac, pa zašto bismo ga trošili na čekanje u redu ako ne moramo? Savremene tehnologije omogućile su nam da, bar kada je reč o upravljanju finansijama, to obavimo brzo, efikasno, iz dnevne sobe ili kancelarije, iz fotelje ili kreveta. Online usluge ne samo da nam štede vreme, već u današnje vreme pandemije virusa COVID 19, omogućavaju nam da sačuvamo ono najvažnije, a to je zdravlje.
Godina za nama nije nam donela mnogo toga dobrog, ali nas je mnogo čemu naučila, tehnološki opismenila i omogućila komfor u mnogim segmentima života. S druge strane, naterala je mnoge institucije, a između ostalog i banke, na ozbiljnu tehnološku evoluciju. Sada, više ne idete vi u banku, već banka dolazi u vaš dom. Dovoljno je da posedujete tehnologiju koja vam omogućava video poziv, i vaša banka je na dohvat ruke.
A da biste baratali svojim novcem iz fotelje, prvi korak je da u banci otvorite tekući račun. U AIK banci danas je to moguće uraditi putem video poziva, a za samo nekoliko minuta postaćete vlasnik tekućeg računa na koji ćete primati platu ili penziju, sa kog ćete plaćati račune, aplicirati za kredite, kreditne kartice ili dozvoljena prekoračenja, ali i štedeti za sve ono što želite.
Šta vam je za to potrebno? Ne mnogo toga – uređaj preko koga možete da uspostavite video poziv (mobilni telefon, tablet, laptop), identifikacioni dokument izdat od strane Republike Srbije i jedan dokument koji sadrži vašu adresu. Zahvaljujući najsavremenijim tehnologijama čak ćete i dokumentaciju potpisati daljinski, na veoma jednostavan, a ujedno i bezbedan način. Samo pratite uputstva i za nekoliko minuta bićete vlasnik nekog od AIK tekućeg računa, a koji zadovoljava vaše finansijske potrebe.
Otvarajući online tekući račun uštedeli ste vreme, poštedeli stresa čekajući da dođe vaš red na šalteru, a što je najvažnije, s obzirom na trenutnu situaciju, ponašate se odgovorno i prema sebi i prema drugima, čuvajući svoje i zdravlje svojih najbližih.