Za informacije o prelasku na Halcom i Asseco servise za pravna lica nakon pripajanja kliknite ovde.
U toku je proces pripajanja Eurobank Direktna banke AIK Banci, koje je planirano za 28. 3. 2025. godine. Kao klijentu integrisane banke, na raspolaganju će Vam biti još raznovrsniji spektar usluga i servisa: od šire mreže filijala i bankomata do unapređenih digitalnih servisa, a sve sa ciljem da Vam pružimo najbolje korisničko iskustvo.
S tim u vezi, molimo Vas da imate u vidu da počevši od 31. 3. 2025, postojeća rešenja elektronskog i mobilnog bankarstva Eurobank Direktna banke više neće biti aktivna za korišćenje i da će se umesto njih, koristiti mBanking i eBanking aplikacije AIK Banke.
MBANKING
Aplikacije mobilnog i elektronskog bankarstva AIK banke biće dostupne za pristup i korišćenje od 31.03.2025. od 09h.
Link za preuzimanje AIK mbanking aplikacije i parametri za pristup istoj biće Vam prikazani od 31.03.2025. u postojećoj mbank aplikaciji Eurobank Direktne.
PRVI NAČIN - PUTEM POSTOJEĆE EUROBANK DIREKTNA MBANKING APLIKACIJE od 31. 3. 2025.
Ispratite sledeće korake:
1. Ulogujte se svojim mPIN kodom u postojeću aplikaciju mobilnog bankarstva Eurobank Direktna i pažljivo pročitajte obaveštenje u okviru aplikacije. Biće Vam prikazana dva parametra potrebna za pristup: LIB broj kao prvi i broj računa ili broj platne kartice kao drugi, kao i link za preuzimanje AIK mBanking aplikacije sa odgovarajuće digitalne prodavnice: Play Store za Android korisnike/App Store za iOS korisnike/App Gallery za Huawei korisnike.
2. Pokrenite AIK mBanking aplikaciju i izaberite opciju 'Aktiviraj aplikaciju'.
3. Odaberite željenu opciju za unos parametara za logovanje:
• Prva opcija - Aktivacija putem LIB broja i broja računa- oba parametra možete kopirati iz prikazanog ekrana u Eurobank Direktna aplikaciji i zatim ih preneti u već instaliranu AIK mBanking aplikaciju.
• Druga opcija - Aktivacija putem LIB broja i broja kartice- LIB (Lični identifikacioni broj) možete kopirati iz prikazanog ekrana u Eurobank Direktna aplikaciji i zatim ga preneti u već instaliranu AIK mBanking aplikaciju. Broj platne kartice od 16 cifara možete pronaći na prednjoj strani svoje platne kartice.
Napomena/Savet:
•Ukoliko kopirate parametre za pristup, ostavite Eurobank Direktna aplikaciju otvorenu dok vršite kopiranje parametra, jer ukoliko istu zatvorite i ponovo pokrenete generisaće se novi LIB (drugačiji od prethodnog).
•Ukoliko odaberete opciju za aktivaciju putem LIB broja i broja platne kartice, potrebno je uneti ceo 16-ocifreni broj bilo koje aktivne platne kartice koju je izdala Eurobank Direktna.
4. Kliknite na opciju „NASTAVI“.
5. Na registrovani broj telefona ćete dobiti SMS poruku sa aktivacionim kodom. Molimo, unesite aktivacioni kod u mBanking aplikaciju.
Napomena: Ukoliko ne dobijete SMS sa “Aktivacionim kodom” potrebno je da proverite da li je Vaš broj mobilnog telefona validan u sistemu banke. Za proveru broja telefona molimo Vas da kontaktirate naš Kontakt centar na broj 0800 10 10 05.
6. Kreirajte i potvrdite četvorocifreni PIN za logovanje nakon čega ćete dobiti obaveštenje da je proces uspešno završen.
7. Ulogujte se u aplikaciju tim PIN kodom.
Napomena: Svaki novi pristup m-banking aplikaciji Eurobank Direktne generiše novi LIB broj za pristup mBanking rešenju AIK banke. Ukoliko niste sačuvali LIB broj, ulogujte se ponovo u m-banking rešenje Eurobank Direktne. Nakon uspešnog pokretanja mBanking aplikacije AIK Banke, aplikaciju Eurobank Direktna m-banking možete obrisati.
Za više informacija pogledajte detaljno Uputstvo.
DRUGI NAČIN - DIREKTNO LOGOVANJE NA AIK MBANKING APLIKACIJU od 31. 3. 2025.
Ispratite sledeće korake:
1. Instalirate AIK mBanking aplikaciju koju ste preuzeli sa odgovarajuće digitalne prodavnice: Play Store za Android korisnike/App Store za iOS korisnike/App Gallery za Huawei korisnike.
2. Odaberite opciju „Aktiviraj aplikaciju“.
3. Odaberite željenu opciju za za unos parametra za logovanje:
•Prva opcija - Aktivacija putem LIB broja i broja računa
•Druga opcija - Aktivacija putem LIB broja i broja platne kartice
LIB (Lični Identifikacioni broj) ćete blagovremeno dobiti putem SMS poruke na registrovani broj mobilnog telefona u sistemu banke. NOVI BROJ RAČUNA možete pronaći u obaveštenju koje ste dobili od banke ili na strani www.eurobank-direktna.rs (u naznačeno polje unesite trenutni broj računa u Eurobank Direktna banci i prikazaće Vam se broj računa koji ćete koristiti u integrisanoj banci). BROJ PLATNE KARTICEod 16 cifara možete pronaći na prednjoj strani svoje platne kartice. Ukoliko odaberete opciju za aktivaciju putem LIB broja i broja platne kartice, potrebno je uneti ceo 16-ocifreni broj bilo aktivne platne kartice koju je izdala EurobankDirektna.
4. Kliknite na opciju „NASTAVI“.
5. Na registrovani broj telefona ćete dobiti SMS poruku sa aktivacionim kodom. Molimo, unesite aktivacioni kod u mBanking aplikaciju.
Napomena: Ukoliko ne dobijete SMS sa “Aktivacionim kodom” potrebno je da proverite da li je Vaš broj mobilnog telefona validan u sistemu banke. Za proveru broja telefona molimo Vas da kontaktirate naš Kontakt centar na broj 0800 10 10 05.
6. Kreirajte i potvrdite četvorocifreni PIN za logovanje nakon čega ćete dobiti obaveštenje da je proces uspešno završen.
Napomena: Logovanje u AIK mBanking aplikaciju moguće je od trenutka kad dobijete SMS poruku sa ličnim identifikacionim brojem (LIB). LIB broj je vremenski ograničen na 5 radnih dana, zbog čega Vas ljubazno molimo da u navedenom vremenskom okviru preuzmete i ulogujete se u AIK mBanking aplikaciju.
Za više informacija pogledajte detaljno Uputstvo.
Prelazak sa aplikacije elektronskog bankarstva Eurobank Direktne banke na eBanking aplikaciju AIK Banke je moguće obaviti na SLEDEĆI NAČIN:
EBANKING
PRELAZAK NA AIK EBANKING APLIKACIJU
LOGOVANJE NA AIK EBANKING APLIKACIJU SA KORISNIČKIM IMENOM I LOZINKOM KOJE STE KORISTILI I ZA PRISTUP EUROBANK DIREKTNA EBANKING APLIKACIJI (koristite iste parametre kao i do sada), od 31. 3. 2025.
Ispratite sledeće korake:
1. Pokrenite eBanking aplikaciju AIK Banke direktno sa veb sajtu AIK Banke ili putem linka: https://ebanking.aikbanka.rs/Retail/home/login
2. Na stranici za prijavu, unesite korisničko ime i lozinku koje ste koristili za logovanje u e-banking aplikaciju Eurobank Direktne.
3. Kliknite na opciju “Prijava”.
4. Uspešno ste se ulogovali u aplikaciju elektronskog bankarstva AIK Banke.
Za više informacija pogledajte detaljno Uputstvo.
Ukoliko Vam je u bilo kom trenutku potrebna podrška ili imate dodatnih pitanja, molimo Vas da kontaktirate sa našim kontakt centrima, i to:• do 31. 3. 2025.godine, Kontakt centar Eurobank Direktne banke na brojeve telefona 0800 11 11 44 ili 381 20 23 353,• od 31. 3. 2025.godine, Kontakt centar AIK Banke na brojeve telefona 0800 10 10 15 ili 011 785 99 99.
Molimo Vas da ne prosleđujete osetljive podatke vezano za elektronske servise dobijene od Banke trećim licima. Zaposleni Banke nikada neće od Vas tražiti osetljive podatke, posebno ne podatke za internet bankarstvo kao što su korisničko ime i šifra, PIN kod ili LIB broj.