Fizička lica
Računi
Start platni račun
Advance paket račun
Supreme paket račun
Dozvoljeni minus
Krediti
Keš kredit
Keš kredit za penzionere
Stambeni kredit
Krediti za energetsku efikasnost
Keš kredit pokriven depozitom
Platne kartice
Debitne kartice
Kreditne kartice
Štednja
Oročena štednja
Online oročena štednja
Oročena štednja sa mesečnom isplatom kamate
Postepena oročena štednja
Štednja po viđenju
Dobro jutro štednja
Digitalne usluge
Apple Pay
Google Pay
Online proizvodi
mBanking
eBanking
IPS plaćanja
Zona 24/7
Mali biznis
Računi
Biz Start paket račun
Biz Advance paket račun
Biz Supreme paket račun
Krediti
Kredit za obrtna sredstva
Investicioni kredit
Kredit pokriven depozitom
Revolving kredit
Dokumentarno poslovanje
Eskont menica
Faktoring
Platne kartice
Mastercard Biznis kartica
Dinacard business debitna kartica
Mastercard Biznis kreditna kartica
Štednja
Oročena štednja
Štednja po viđenju
Dobro jutro štednja
Digitalne usluge
mBanking
eBanking
POS terminal
E-commerce
Zona 24/7
Privreda
Računi
Krediti
Kredit za obrtna sredstva
Investicioni kredit
Kredit pokriven depozitom
Revolving kredit
Dokumentarno poslovanje
Eskont menica
Faktoring
Platne kartice
Mastercard Biznis kartica
DinaCard poslovna kartica
Mastercard Biznis kreditna kartica
Štednja
Oročena štednja
Štednja po viđenju
Dobro jutro štednja
Projektno
Digitalne usluge
mBanking
eBanking
POS terminal
E-commerce
Zona 24/7
Platinum iskustvo
Kontakt

Uputstvo za aktiviranje AIK Mbank Biznis rešenja

Po pripajanju Eurobank Direktne AIK banci, pravnim licima korisnicima mobilnog bankarstva Eurobank Direktne (Digital EDGE), umesto postojeće aplikacije na raspolaganju biti nova AIK mBank Biznis – aplikacija za mobilno bankarstvo koju možete instalirati I preuzeti nakon dobijenog emaila i na taj način da već sada budete spremni za pralazak na novo mBank rešenje.

U nastojanju da Vam obezbedimo sve potrebne informacije i jednostavan prelazak na novu mBank aplikaciju AIK banke za pravna lica, molimo Vas da ispratite sledeće korake.

Napominjemo da je potrebno da na mobilnom telefonu imate instalirane dve aplikacije (Prva aplikacija jeHalcom one- koja je preduslov za uspešno prijavljivanje na novu AIK mBank Biznis i druga aplikacija je AIK mBank Biznis – mobilna aplikacija za pravna lica koja je namenjena za uvid i plaćanja). Potrebno je da obe aplikaciju budu instalirane na telefonu, ali samo jednu AIK mBank Biznis koristite za obavljanje poslovnih aktivnosti.

1. AKTIVACIJA HALCOM ONE APLIKACIJE

  • U narednom periodu dobićete email sa adrese kompanije Halcom (ca@halcom.rs), u okviru kog ćete pronaći instrukcije za preuzimanje i aktivaciju prvo Halcom One aplikacije, koja je preduslov za uspešno prijavljivanje na AIK mBank Biznis rešenje. Molimo Vas da ispratite sve korake navedene u mailu koji ste dobili. Napomena: Važno je da znate da aktivacioni kod za pristup Halcom One aplikaciji putem navedenog linka u telu email poruke možete generisati u roku od 15 dana. Po isteku navedenog perioda link će biti nevažeći, te će biti neophodno da zatražite novi slanjem emaila na adresu Halcom podrške: ca@halcom.rs ili putem poziva na broj telefona 011/30 32 432.
  • Preuzmite Halcom One aplikaciju sa Google Play ili App Store (u zavisnosti od operativnog sistema na telefonu/tabletu). Za aktivaciju iste unesite prvo registracioni, a zatim i aktivacioni kod, prateći instrukcije iz email poruke.
  • Definišite korisničko ime i PIN, a ukoliko na telefonu imate podešen način logovanja biometrijom, možete izabrati navedenu opciju za pristup i u Halcom One aplikaciju.Molimo Vas da zapamtite parametre koje ste definisali jer će Vam isti biti potrebni za logovanje u AIK mBank Biznis aplikaciju- mobilnu aplikaciju za pravna lica.

2. AKTIVACIJA AIK MBANK BIZNIS APLIKACIJE

  • Preuzmite i instalirajte AIK mBank Biznis aplikaciju sa Google Play ili App Store-a (u zavisnosti od operativnog sistema na telefonu/tabletu).
  • Za aktivaciju aplikacije u polje „Halcom one nadimak“ unesite Korisničko ime koje ste prethodno definisali u Halcom One aplikaciji i izaberite opciju Ulogujte se.
  • Na sladećoj masci unesite PIN koji ste prethodno definisali u Halcom One aplikaciji, ili potvrdite logovanje biometrijom (otisak prsta/prepoznavanje lica) ukoliko ste definisali biometriju kao opciju za pristup Halcom One aplikaciji. Napomena: Ukoliko ste zaboravili Korisničko ime definisano u Halcom One aplikaciji potrebno je da se PIN/Biometrija-om ulogujete u Halcom One rešenje i u gornjem levom meniu (tri crtice), u okviru opcije Profil potražite Korisničko ime koje ste kreirali.

Pogledajte kratko uputstvo sa slikama iz aplikacija kako bi Vam pomogli da već danas aktivirate mobilno bankarstvo za pravna lica -AIK MBANK BIZNIS!

Uputstvo za aktiviranje AIK Mbank Biznis rešenja

Obaveštenje o nastavku korišćenja Halcom-Asseco aplikacije nakon pripajanja Eurobank Direktne AIK Banci

Obaveštenje o nastavku korišćenja Halcom aplikacije nakon pripajanja Eurobank Direktna - AIK Banci –od 31.03.2025.

U toku je proces pripajanja Eurobank Direktna banke AIK Banci, koje je planirano za 28.03.2025. godine.Aplikacija neće biti dostupna za korišćenje računa Eurobank Direktne i Aik Banke od 28.03.2025. od 17h do 31.03.2025. do 9h. Kao klijentu zajedničke banke, na raspolaganju će Vam biti još raznovrsniji spektar usluga i servisa: od šire mreže filijala i bankomata do unapređenih digitalnih servisa, a sve sa ciljem da Vam pružimo najbolje korisničko iskustvo.

Za Vas kao postojećeg klijenta Eurobank Direktna banke, doći će do promene broja računa – umesto postojećeg koji počinje brojem 150, dobićete novi broj računa u AIK Banci koji počinje brojem 105, a koji možete pronaći u pismu obaveštenja koje ste dobili u januaru 2025. ili na strani https://novibrojracuna.aikbanka.rs

S tim u vezi, molimo Vas da imate u vidu da će počevši od 31.03.2025. godine, u Halcom aplikaciji biti vidljivi novi brojevi računa u AIK Banci sa prenetim krajnjim stanjem.

Kako biste nastavili sa korišćenjem Halcom rešenja nakon 31.03.2025. godine, biće neophodno da sinhronizujete aplikaciju sa servisom Banke, odnosno da odradite Moje prvo povezivanje sa Bankom i da iz liste banaka odaberete Aik banku.

Klijenti koji koriste Halcom aplikaciju moći će da vide informacije, detalje po prethodnim računima Eurobank Direktne i izvode po računima u narednih mesec dana. U skladu sa navedenim, pozivamo Vas da blagovremeno preuzmete i van aplikacije sačuvate izvode po računima i baze podataka koje smatrate važnim i potrebnim i nakon navedenog vremenskog perioda.

Svi nalozi koji su kreirani I poslati Banci, a imaju datum izvšenja 29.03.2025., ili nakon ovog datuma nećebiti izvršeni.

Obaveštenje o nastavku korišćenja Asseco Office banking aplikacije nakon pripajanja Eurobank Direktne - AIK Banci – od 31.03.2025.

U toku je proces pripajanja Eurobank Direktna banke AIK Banci, koje je planirano za 28.03.2025. godine.Aplikacija neće biti dostupna za korišćenje računa Eurobank Direktne i Aik Banke od 28.03.2025. od 17h do 31.03.2025. do 9h. Kao klijentu zajedničke banke, na raspolaganju će Vam biti još raznovrsniji spektar usluga i servisa: od šire mreže filijala i bankomata do unapređenih digitalnih servisa, a sve sa ciljem da Vam pružimo najbolje korisničko iskustvo

Za Vas kao postojećeg klijenta Eurobank Direktna banke, doći će do promene broja računa – umesto postojećeg koji počinje brojem 150, dobićete novi broj računa u AIK Banci koji počinje brojem 105, a koji možete pronaći u pismu obaveštenja koje ste dobili u januaru 2025. Ili na strani https://novibrojracuna.aikbanka.rs

S tim u vezi, molimo Vas da imate u vidu da će počevši od 31.03.2025. godine, u Asseco aplikaciji biti vidljivi novi brojevi računa u AIK Banci sa prenetim krajnjim stanjem.

Kako biste nastavili sa korišćenjem Asseco rešenja nakon 31.03.2025. godine, biće neophodno da sinhronizujete aplikaciju sa servisom Banke, klikom na dugme „Sinhronizuj“.

Klijenti koji koriste Asseco Office banking aplikaciju moći će da vide informacije, detalje po prethodnim računima Eurobank Direktne, izvode po računima u narednih šest meseci. U skladu sa navedenim, pozivamo Vas da blagovremeno preuzmete i van aplikacije sačuvate izvode po računima i baze podataka koje smatrate važnim i potrebnim i nakon navedenog vremenskog perioda.

Svi nalozi koji su kreirani I poslati Banci, a imaju datum izvšenja 29.03.2025., ili nakon ovog datuma neće biti izvršeni.