Po pripajanju Eurobank Direktne AIK banci, pravnim licima korisnicima mobilnog bankarstva Eurobank Direktne (Digital EDGE), umesto postojeće aplikacije na raspolaganju biti nova AIK mBank Biznis – aplikacija za mobilno bankarstvo koju možete instalirati I preuzeti nakon dobijenog emaila i na taj način da već sada budete spremni za pralazak na novo mBank rešenje.
U nastojanju da Vam obezbedimo sve potrebne informacije i jednostavan prelazak na novu mBank aplikaciju AIK banke za pravna lica, molimo Vas da ispratite sledeće korake.
Napominjemo da je potrebno da na mobilnom telefonu imate instalirane dve aplikacije (Prva aplikacija jeHalcom one- koja je preduslov za uspešno prijavljivanje na novu AIK mBank Biznis i druga aplikacija je AIK mBank Biznis – mobilna aplikacija za pravna lica koja je namenjena za uvid i plaćanja). Potrebno je da obe aplikaciju budu instalirane na telefonu, ali samo jednu AIK mBank Biznis koristite za obavljanje poslovnih aktivnosti.
1. AKTIVACIJA HALCOM ONE APLIKACIJE
2. AKTIVACIJA AIK MBANK BIZNIS APLIKACIJE
Pogledajte kratko uputstvo sa slikama iz aplikacija kako bi Vam pomogli da već danas aktivirate mobilno bankarstvo za pravna lica -AIK MBANK BIZNIS!
Obaveštenje o nastavku korišćenja Halcom aplikacije nakon pripajanja Eurobank Direktna - AIK Banci –od 31.03.2025.
U toku je proces pripajanja Eurobank Direktna banke AIK Banci, koje je planirano za 28.03.2025. godine.Aplikacija neće biti dostupna za korišćenje računa Eurobank Direktne i Aik Banke od 28.03.2025. od 17h do 31.03.2025. do 9h. Kao klijentu zajedničke banke, na raspolaganju će Vam biti još raznovrsniji spektar usluga i servisa: od šire mreže filijala i bankomata do unapređenih digitalnih servisa, a sve sa ciljem da Vam pružimo najbolje korisničko iskustvo.
Za Vas kao postojećeg klijenta Eurobank Direktna banke, doći će do promene broja računa – umesto postojećeg koji počinje brojem 150, dobićete novi broj računa u AIK Banci koji počinje brojem 105, a koji možete pronaći u pismu obaveštenja koje ste dobili u januaru 2025. ili na strani https://novibrojracuna.aikbanka.rs
S tim u vezi, molimo Vas da imate u vidu da će počevši od 31.03.2025. godine, u Halcom aplikaciji biti vidljivi novi brojevi računa u AIK Banci sa prenetim krajnjim stanjem.
Kako biste nastavili sa korišćenjem Halcom rešenja nakon 31.03.2025. godine, biće neophodno da sinhronizujete aplikaciju sa servisom Banke, odnosno da odradite Moje prvo povezivanje sa Bankom i da iz liste banaka odaberete Aik banku.
Klijenti koji koriste Halcom aplikaciju moći će da vide informacije, detalje po prethodnim računima Eurobank Direktne i izvode po računima u narednih mesec dana. U skladu sa navedenim, pozivamo Vas da blagovremeno preuzmete i van aplikacije sačuvate izvode po računima i baze podataka koje smatrate važnim i potrebnim i nakon navedenog vremenskog perioda.
Svi nalozi koji su kreirani I poslati Banci, a imaju datum izvšenja 29.03.2025., ili nakon ovog datuma nećebiti izvršeni.
Obaveštenje o nastavku korišćenja Asseco Office banking aplikacije nakon pripajanja Eurobank Direktne - AIK Banci – od 31.03.2025.
U toku je proces pripajanja Eurobank Direktna banke AIK Banci, koje je planirano za 28.03.2025. godine.Aplikacija neće biti dostupna za korišćenje računa Eurobank Direktne i Aik Banke od 28.03.2025. od 17h do 31.03.2025. do 9h. Kao klijentu zajedničke banke, na raspolaganju će Vam biti još raznovrsniji spektar usluga i servisa: od šire mreže filijala i bankomata do unapređenih digitalnih servisa, a sve sa ciljem da Vam pružimo najbolje korisničko iskustvo
Za Vas kao postojećeg klijenta Eurobank Direktna banke, doći će do promene broja računa – umesto postojećeg koji počinje brojem 150, dobićete novi broj računa u AIK Banci koji počinje brojem 105, a koji možete pronaći u pismu obaveštenja koje ste dobili u januaru 2025. Ili na strani https://novibrojracuna.aikbanka.rs
S tim u vezi, molimo Vas da imate u vidu da će počevši od 31.03.2025. godine, u Asseco aplikaciji biti vidljivi novi brojevi računa u AIK Banci sa prenetim krajnjim stanjem.
Kako biste nastavili sa korišćenjem Asseco rešenja nakon 31.03.2025. godine, biće neophodno da sinhronizujete aplikaciju sa servisom Banke, klikom na dugme „Sinhronizuj“.
Klijenti koji koriste Asseco Office banking aplikaciju moći će da vide informacije, detalje po prethodnim računima Eurobank Direktne, izvode po računima u narednih šest meseci. U skladu sa navedenim, pozivamo Vas da blagovremeno preuzmete i van aplikacije sačuvate izvode po računima i baze podataka koje smatrate važnim i potrebnim i nakon navedenog vremenskog perioda.
Svi nalozi koji su kreirani I poslati Banci, a imaju datum izvšenja 29.03.2025., ili nakon ovog datuma neće biti izvršeni.