Fizička lica
Računi
Platni račun sa osnovnim uslugama
Start paket račun
Start Plus paket račun
Elite paket račun
Dozvoljeni minus
Krediti
Keš kredit
Keš kredit za penzionere
Stambeni kredit
Keš kredit pokriven depozitom
Platne kartice
Debitne kartice
Kreditne kartice
Štednja
Oročena štednja
Online oročena štednja
Modeli štednje u evrima
Modeli štednje u dinarima
Štednja po viđenju
Digitalne usluge
Apple Pay
Google Pay
Online proizvodi
mBanking
eBanking
IPS plaćanja
Zona 24/7
Pravna lica
Mala privreda
Računi
Krediti
Platne kartice
Štednja
Digitalno poslovanje
Privreda
Računi
Krediti
Platne kartice
Štednja
Projektno
Digitalno poslovanje
AgroBiz
Računi
Farmer paket račun
Dozvoljeni minus
Krediti
Kredit za obrtna sredstva
Investicioni kredit
Kredit pokriven depozitom
Dokumentarno poslovanje
Platne kartice
Štednja
Oročena štednja
Stepenasta štednja
Dobro jutro štednja
Digitalno poslovanje
mBanking
eBanking
POS terminal
E-commerce
Zona 24/7
Platinum iskustvo
Kontakt

Instant plaćanja QR kodom

IPS Skeniraj

U nastavku pogledajte kako brzo i jednostavno možete plaćati račune uz opciju IPS Skeniraj: 1. Pokrenite AIK mBanking aplikaciju i odaberite opciju IPS Skeniraj (pre logovanja u aplikaciju ili u opciji “Plaćanja” nakon logovanja u aplikaciju). 2. Skenirajte QR kod sa računa ili prodajnog mesta. 3. Nakon skeniranja na ekranu će vam se prikazati popunjen nalog. Iznos za plaćanje možete izmeniti, kao i hitnost naloga. 4. Unosom PIN-a potvrđujete plaćanje.

IPS Pokaži

Ako niste poneli sa sobom platnu karticu, još uvek nemate aktiviran digitalni novčanik, na prodajnim mestima možete plaćati i uz opciju IPS Pokaži, u samo nekoliko jednostavnih koraka: 1. Recite prodavcu da želite da platite putem IPS opcije. 2. Pokrenite AIK mBanking aplikaciju i odaberite opciju IPS Pokaži (pre logovanja u aplikaciju ili u opciji “Plaćanja” nakon logovanja u aplikaciju). 3. Unesite vaš PIN kod. 4. Aplikacija će generisati QR kod. Pokažite ga prodavcu koji će ga skenirati i izvršiti plaćanje. Bitno je da znate da QR kod ima ograničeno vreme trajanja od 45 sekundi. Nakon isteka naznačenog vremena neophodno je generisati novi QR kod kako bi se realizovalo plaćanje.

IPS Prenesi

Za slanje novca putem opcije IPS Prenesi koja vam je dostupna u AIK mBanking aplikaciji, dovoljno je da imate par sekundi vremena i broj telefona osobe kojoj želite da prebacite novac. 1. U mBanking aplikaciji odaberite opciju Plaćanja, potom opciju Prenesi. 2. Iz svoje kontakt liste odaberite osobu kojoj želite da prebacite sredstva. 3. Unesite željeni iznos i potvrdite transakcije unošenjem vašeg mPIN koda. Za izvršenje transakcije, potrebno je i da primalac sredstava na svojoj mBanking aplikaciji ima aktiviranu uslugu “IPS Prenesi”. Ukoliko to nije slučaj, u samoj aplikaciji ćete dobiti informaciju da transakciju nije moguće izvršiti.
Kako da aktivirate IPS Prenesi opciju?

Ukoliko želite da koristite uslugu Prenesi potrebno je da prvo istu aktivirate putem mBanking aplikacije AIK Banke, povezivanjem svog broja telefona sa brojem tekućeg računa. Aktivaciju vršite odabirom opcije Prenesi iz podmenija vaše mBanking aplikacije AIK Banke, unosom imena i prezimena, broja telefona i odabirom računa sa kojeg želite da šaljete i primate sredstva putem ove usluge. Broj telefona se registruje u sistemu i vezuje za vaš tekući račun, nakon čega možete slati novac kao i primati isti. Registracija na uslugu Prenesi je besplatna.

Aktivirajte mBanking aplikaciju i saznajte koje vas još sve funkcionalnosti čekaju.

Najčešće postavljana pitanja

Kako da aktiviram mBanking aplikaciju?

U slučaju da niste korisnik elektronskog bankarstva, nova verzija mBanking aplikacije omogućava samostalnu aktivaciju ove usluge na brz i jednostavan način. U najbližoj filijali možete da aplicirate za uslugu mBankinga, nakon toga će vam biti poslat LIB u SMS poruci. Sa LIB-om i brojem vašeg tekućeg računa aktivirajte mBanking u samo 3 koraka - brzo, lako, samostalno.

Koju šifru plaćanja da upišem ako prebacujem novac na račun fizičkog lica?

Za plaćanja opšteg tipa, uključujući i prebacivanje na račun fizičkog lica, možete da iskoristite šifru 289, koja označava “transakcije po nalogu građana”. Za ostala plaćanja, informišite se u šifrarinku finansijskih transakcija.

Pogrešno sam ispostavio nalog, da li mogu da ga storniram?

Ukoliko nalog još uvek nije realizovan, moguće je da ga samostalno stornirate iz aplikacije. Ako je u međuvremenu realizovan, potrebno je da putem odgovarajuće forme storniranje zatražite od banke.

Zašto je važna aktivacija Tokena u mBanking aplikaciji AIK Banke?

Zato što na brz i jednostavan način možete postati korisnik mBanking-a. Samostalnom aktivacijom Tokena od sada vaše logovanje postaje lako, verifikacija naloga za plaćanje računa još lakša i korišćenje aplikacije najlakše do sada. Garantujemo vam sigurnost logovanja i realizaciju transakcija i nudimo novu funkcionalnost saglašavanja sa ugovornom dokumentacijom. Rad u aplikaciji je zaštićen mPIN-om koji služi za bezbednu razmenu podataka sa bankom i koji je poznat isključivo vama, jer ga sami kreirate u procesu aktivacije Tokena.

Kako da postanete korisnik elektronskog bankarstva?

Podnošenjem Zahteva i potpisivanjem ugovora za elektronsko bankarstvo u najbližoj ekspozituri AIK Banke, dobićete SMS poruku koja sadrži LIB (lični identifikacioni broj) koji vam je potreban za aktiviranje usluge. Nakon dobijanja LIB-a na stranici za prijavljivanje ( https://ebanking.aikbanka.rs/Retail/anonymous/_newUser?r=%2fRetail) ćete kreirati vaš korisnički nalog i tom prilikom definisati korisničko ime i lozinku koje ćete ubuduće koristiti.

Prebacio/la sam novac nekome preko eBanking-a/mBanking-a, kada će taj novac biti na njihovom računu?

Ako su vam računi u istoj banci, novac će biti odmah raspoloživ. Ako su vam računi u različitim bankama, a izabrali ste opciju instant plaćanja, novac će biti raspoloživ u roku od nekoliko sekundi. Ako su vam računi u različitim bankama, a niste izabrali opciju instant plaćanja, novac će biti na raspolaganju u roku od nekoliko sati.

Koja je razlika između eBanking-a i mBanking-a?

Obe opcije Vam pružaju gotovo identične funkcionalnosti. eBanking je namenjen za desktop ili laptop računara, dok je mBanking aplikacija namenjena za pametne mobilne telefone i tablet uređaje i pruža Vam mogućnost upravljanja finansijama čak i kada ste u pokretu.