Fizička lica
Računi
Platni račun sa osnovnim uslugama
Start paket račun
Start Plus paket račun
Elite paket račun
Dozvoljeni minus
Krediti
Keš kredit
Keš kredit za penzionere
Stambeni kredit
Krediti za energetsku efikasnost
Keš kredit pokriven depozitom
Platne kartice
Debitne kartice
Kreditne kartice
Štednja
Oročena štednja
Online oročena štednja
Oročena štednja sa mesečnom isplatom kamate
Postepena oročena štednja
Štednja po viđenju
Dobro jutro štednja
Digitalne usluge
Apple Pay
Google Pay
Online proizvodi
mBanking
eBanking
IPS plaćanja
Zona 24/7
Mali biznis
Računi
Biznis paket račun
Krediti
Kredit za obrtna sredstva
Investicioni kredit
Kredit pokriven depozitom
Revolving kredit
Dokumentarno poslovanje
Eskont menica
Faktoring
Platne kartice
Mastercard Biznis kartica
Dinacard business debitna kartica
Mastercard Biznis kreditna kartica
Štednja
Oročena štednja
Štednja po viđenju
Dobro jutro štednja
Digitalne usluge
mBanking
eBanking
POS terminal
E-commerce
Zona 24/7
Privreda
Računi
Krediti
Kredit za obrtna sredstva
Investicioni kredit
Kredit pokriven depozitom
Revolving kredit
Dokumentarno poslovanje
Eskont menica
Faktoring
Platne kartice
Mastercard Biznis kartica
DinaCard poslovna kartica
Mastercard Biznis kreditna kartica
Štednja
Oročena štednja
Štednja po viđenju
Dobro jutro štednja
Projektno
Digitalne usluge
mBanking
eBanking
POS terminal
E-commerce
Zona 24/7
Platinum iskustvo
Kontakt

Instant plaćanja QR kodom

IPS Skeniraj

U nastavku pogledajte kako brzo i jednostavno možete plaćati račune uz opciju IPS Skeniraj: 1. Pokrenite AIK mBanking aplikaciju i odaberite opciju IPS Skeniraj (pre logovanja u aplikaciju ili u opciji “Plaćanja” nakon logovanja u aplikaciju). 2. Skenirajte QR kod sa računa ili prodajnog mesta. 3. Nakon skeniranja na ekranu će vam se prikazati popunjen nalog. Iznos za plaćanje možete izmeniti, kao i hitnost naloga. 4. Unosom PIN-a potvrđujete plaćanje.

IPS Pokaži

Ako niste poneli sa sobom platnu karticu, još uvek nemate aktiviran digitalni novčanik, na prodajnim mestima možete plaćati i uz opciju IPS Pokaži, u samo nekoliko jednostavnih koraka: 1. Recite prodavcu da želite da platite putem IPS opcije. 2. Pokrenite AIK mBanking aplikaciju i odaberite opciju IPS Pokaži (pre logovanja u aplikaciju ili u opciji “Plaćanja” nakon logovanja u aplikaciju). 3. Unesite vaš PIN kod. 4. Aplikacija će generisati QR kod. Pokažite ga prodavcu koji će ga skenirati i izvršiti plaćanje. Bitno je da znate da QR kod ima ograničeno vreme trajanja od 45 sekundi. Nakon isteka naznačenog vremena neophodno je generisati novi QR kod kako bi se realizovalo plaćanje.

IPS Prenesi

Za slanje novca putem opcije IPS Prenesi koja vam je dostupna u AIK mBanking aplikaciji, dovoljno je da imate par sekundi vremena i broj telefona osobe kojoj želite da prebacite novac. 1. U mBanking aplikaciji odaberite opciju Plaćanja, potom opciju Prenesi. 2. Iz svoje kontakt liste odaberite osobu kojoj želite da prebacite sredstva. 3. Unesite željeni iznos i potvrdite transakcije unošenjem vašeg mPIN koda. Za izvršenje transakcije, potrebno je i da primalac sredstava na svojoj mBanking aplikaciji ima aktiviranu uslugu “IPS Prenesi”. Ukoliko to nije slučaj, u samoj aplikaciji ćete dobiti informaciju da transakciju nije moguće izvršiti.
Kako da aktivirate IPS Prenesi opciju?
Aktivirajte mBanking aplikaciju i saznajte koje vas još sve funkcionalnosti čekaju.

Najčešće postavljana pitanja

Kako da aktiviram mBanking aplikaciju?

U slučaju da niste korisnik elektronskog bankarstva, nova verzija mBanking aplikacije omogućava samostalnu aktivaciju ove usluge na brz i jednostavan način. U najbližoj filijali možete da aplicirate za uslugu mBankinga, nakon toga će vam biti poslat LIB u SMS poruci. Sa LIB-om i brojem vašeg tekućeg računa aktivirajte mBanking u samo 3 koraka - brzo, lako, samostalno.

Koju šifru plaćanja da upišem ako prebacujem novac na račun fizičkog lica?
Pogrešno sam ispostavio nalog, da li mogu da ga storniram?
Zašto je važna aktivacija Tokena u mBanking aplikaciji AIK Banke?
Kako da postanete korisnik elektronskog bankarstva?
Prebacio/la sam novac nekome preko eBanking-a/mBanking-a, kada će taj novac biti na njihovom računu?
Koja je razlika između eBanking-a i mBanking-a?