Fizička lica
Računi
Platni račun sa osnovnim uslugama
Start paket račun
Start Plus paket račun
Elite paket račun
Dozvoljeni minus
Krediti
Keš kredit
Keš kredit za penzionere
Stambeni kredit
Krediti za energetsku efikasnost
Keš kredit pokriven depozitom
Platne kartice
Debitne kartice
Kreditne kartice
Štednja
Oročena štednja
Online oročena štednja
Oročena štednja sa mesečnom isplatom kamate
Postepena oročena štednja
Štednja po viđenju
Dobro jutro štednja
Digitalne usluge
Apple Pay
Google Pay
Online proizvodi
mBanking
eBanking
IPS plaćanja
Zona 24/7
Mali biznis
Računi
Biznis paket račun
Krediti
Kredit za obrtna sredstva
Investicioni kredit
Kredit pokriven depozitom
Revolving kredit
Dokumentarno poslovanje
Eskont menica
Faktoring
Platne kartice
Mastercard Biznis kartica
Dinacard business debitna kartica
Mastercard Biznis kreditna kartica
Štednja
Oročena štednja
Štednja po viđenju
Dobro jutro štednja
Digitalne usluge
mBanking
eBanking
POS terminal
E-commerce
Zona 24/7
Privreda
Računi
Krediti
Kredit za obrtna sredstva
Investicioni kredit
Kredit pokriven depozitom
Revolving kredit
Dokumentarno poslovanje
Eskont menica
Faktoring
Platne kartice
Mastercard Biznis kartica
DinaCard poslovna kartica
Mastercard Biznis kreditna kartica
Štednja
Oročena štednja
Štednja po viđenju
Dobro jutro štednja
Projektno
Digitalne usluge
mBanking
eBanking
POS terminal
E-commerce
Zona 24/7
Platinum iskustvo
Kontakt

eBanking

Usluga elektronskog bankarstva vam, uz uštedu vremena i novca, pruža mogućnost da u svakom trenutku na raspolaganju imate:

Mogućnost plaćanja računa i prenosa sredstava na račune fizičkih i pravnih lica u dinarima

Informacije o stanju i prometu po računima, kreditu i platnim karticama

Menjačke transakcije po stimulativnom kursu banke

Preuzimanje mesečnih izvoda po tekućem računu

Interni prenos sredstava između svojih dinarskih računa

Interni prenos sredstava između svojih deviznih računa

Informacije o nerealizovanim čekovima

Kursnu listu

Pogledaj uputstvo za aktivaciju i korišćenje eBankinga

Pogledaj uputstvo

Bezbednost

Bezbednost transakcija poslatih od strane fizičkih lica sprovodi se dvojnim određivanjem identiteta i to unosom korisničkog imena/lozinke i potvrdom svake transakcije kodom koji se dobija SMS porukom na broj mobilnog telefona koji je korisnik prijavio u AIK banci. U slučaju tri pogrešna pokušaja pristupa (uneto pogrešno korisničko ime ili lozinka), aplikacija se automatski blokira na određeni period. Bezbednosne preporuke za korisnike možete pogledati ovde

Najčešće postavljana pitanja

Kako da aktiviram mobilnu aplikaciju?

U slučaju da niste korisnik elektronskog bankarstva, nova verzija mBanking aplikacije omogućava samostalnu aktivaciju ove usluge na brz i jednostavan način. U najbližoj filijali možete da aplicirate za uslugu mBankinga, nakon toga će vam biti poslat LIB u SMS poruci. Sa LIB-om i brojem vašeg tekućeg računa aktivirajte mBanking u samo 3 koraka - brzo, lako, samostalno.

Koju šifru plaćanja da upišem ako prebacujem novac na račun fizičkog lica?
Pogrešno sam ispostavio nalog, da li mogu da ga storniram?
Zašto je važna aktivacija Tokena u mBanking aplikaciji AIK Banke?
Kako da postanete korisnik elektronskog bankarstva?
Prebacio/la sam novac nekome preko eBaking-a/mBanking-a, kada će taj novac biti na njihovom računu?
Koja je razlika između eBankiga i mBankinga?