U periodu od 28.03.2025. od 17h do 31.03.2025. godine do 09h, obavljaće se tehnička unapređenja u sistemu banke u sklopu pripajanja AIK Banke i Eurobank Direktna banke. Njihov cilj je operativno spajanje dve banke u AikBank – još veću i snažniju banku koja će vam staviti na raspolaganje unapređene bankarske proizvode i servise, kao i još širu mrežu filijala i bankomata, kako bi još bolje odgovorila na Vaše bankarske potrebe.
Obaveštavamo vas da će u navedenom periodu dolaziti do privremenih izmena u radu i dostupnosti proizvoda i usluga banke koje koristite. Molimo Vas da se pažljivo upoznate sa svim informacijama, kako biste adekvatno planirali svoje aktivnosti:
• Plaćanja debitnim i kreditnim karticama u fizičkim radnjama i na internetu funkcionisaće bez prekida u ovom periodu.
• AIK aplikacije elektronskog i mobilnog bankarstva za fizička i pravna lica neće biti dostupne u navedenom periodu.
• Na svim bankomatima biće moguće obavljati isplate samo u dinarima, dok uplate dinara i EUR neće biti dostupne.
• Dinarski i devizni platni promet, uključujući i Instant plaćanja, neće biti dostupan. Ovo podrazumeva da se u navedenom periodu neće realizovati isplate sa Vašeg računa ni uplate na Vaš račun.
• Filijale banke radiće po sledećem režimu rada: dana 28.03. filijale će raditi standardno, dok će 29.03. sve filijale biti zatvorene. Počev od 31.03., radno vreme svih filijala biće standardno.
• SMS i Viber obaveštenja će funkcionisati uz povremene zastoje, dok će Kontakt centar biti dostupan 24/7 u navedenom periodu.
Kao odgovorna finansijska institucija, savetujemo da na vreme sa svog računa preuzmete iznos gotovine kako biste u navedenom periodu mogli nesmetano da obavljate plaćanja.
Unapred se izvinjavamo zbog eventualnih neprijatnosti i uveravamo vas da ulažemo maksimalni napor da period izmena u radu bude što kraći kako biste mogli da nastavite sa nesmetanim korišćenjem proizvoda i usluga na koji ste navikli.
Hvala Vam na razumevanju i saradnji,
Vaša AIK Banka