Fizička lica
Računi
Start platni račun
Advance paket račun
Supreme paket račun
Dozvoljeni minus
Krediti
Keš kredit
Keš kredit za penzionere
Stambeni kredit
Krediti za energetsku efikasnost
Keš kredit pokriven depozitom
Platne kartice
Debitne kartice
Kreditne kartice
Štednja
Oročena štednja
Online oročena štednja
Oročena štednja sa mesečnom isplatom kamate
Postepena oročena štednja
Štednja po viđenju
Dobro jutro štednja
Digitalne usluge
Apple Pay
Google Pay
Online proizvodi
mBanking
eBanking
IPS plaćanja
Zona 24/7
Mali biznis
Računi
Biz Start paket račun
Biz Advance paket račun
Biz Supreme paket račun
Krediti
Kredit za obrtna sredstva
Investicioni kredit
Kredit pokriven depozitom
Revolving kredit
Dokumentarno poslovanje
Eskont menica
Faktoring
Platne kartice
Mastercard Biznis kartica
Dinacard business debitna kartica
Mastercard Biznis kreditna kartica
Štednja
Oročena štednja
Štednja po viđenju
Dobro jutro štednja
Digitalne usluge
mBanking
eBanking
POS terminal
E-commerce
Zona 24/7
Privreda
Računi
Krediti
Kredit za obrtna sredstva
Investicioni kredit
Kredit pokriven depozitom
Revolving kredit
Dokumentarno poslovanje
Eskont menica
Faktoring
Platne kartice
Mastercard Biznis kartica
DinaCard poslovna kartica
Mastercard Biznis kreditna kartica
Štednja
Oročena štednja
Štednja po viđenju
Dobro jutro štednja
Projektno
Digitalne usluge
mBanking
eBanking
POS terminal
E-commerce
Zona 24/7
Platinum iskustvo
Kontakt

Obaveštenje o izmenjenoj dostupnosti servisa Banke

U periodu od 28.03.2025. od 17h do 31.03.2025. godine do 09h, obavljaće se tehnička unapređenja u sistemu banke u sklopu pripajanja AIK Banke i Eurobank Direktna banke. Njihov cilj je operativno spajanje dve banke u AikBank – još veću i snažniju banku koja će vam staviti na raspolaganje unapređene bankarske proizvode i servise, kao i još širu mrežu filijala i bankomata, kako bi još bolje odgovorila na Vaše bankarske potrebe.

Obaveštavamo vas da će u navedenom periodu dolaziti do privremenih izmena u radu i dostupnosti proizvoda i usluga banke koje koristite. Molimo Vas da se pažljivo upoznate sa svim informacijama, kako biste adekvatno planirali svoje aktivnosti:

• Plaćanja debitnim i kreditnim karticama u fizičkim radnjama i na internetu funkcionisaće bez prekida u ovom periodu.

• AIK aplikacije elektronskog i mobilnog bankarstva za fizička i pravna lica neće biti dostupne u navedenom periodu.

• Na svim bankomatima biće moguće obavljati isplate samo u dinarima, dok uplate dinara i EUR neće biti dostupne.

• Dinarski i devizni platni promet, uključujući i Instant plaćanja, neće biti dostupan. Ovo podrazumeva da se u navedenom periodu neće realizovati isplate sa Vašeg računa ni uplate na Vaš račun.

Filijale banke radiće po sledećem režimu rada: dana 28.03. filijale će raditi standardno, dok će 29.03. sve filijale biti zatvorene. Počev od 31.03., radno vreme svih filijala biće standardno.

SMS i Viber obaveštenja će funkcionisati uz povremene zastoje, dok će Kontakt centar biti dostupan 24/7 u navedenom periodu.

Kao odgovorna finansijska institucija, savetujemo da na vreme sa svog računa preuzmete iznos gotovine kako biste u navedenom periodu mogli nesmetano da obavljate plaćanja.

Unapred se izvinjavamo zbog eventualnih neprijatnosti i uveravamo vas da ulažemo maksimalni napor da period izmena u radu bude što kraći kako biste mogli da nastavite sa nesmetanim korišćenjem proizvoda i usluga na koji ste navikli.

Hvala Vam na razumevanju i saradnji,
Vaša AIK Banka