Fizička lica
Računi
Platni račun sa osnovnim uslugama
Start paket račun
Start Plus paket račun
Elite paket račun
Dozvoljeni minus
Krediti
Keš kredit
Keš kredit za penzionere
Stambeni kredit
Krediti za energetsku efikasnost
Keš kredit pokriven depozitom
Platne kartice
Debitne kartice
Kreditne kartice
Štednja
Oročena štednja
Online oročena štednja
Postepena oročena štednja
Modeli štednje u evrima
Modeli štednje u dinarima
Štednja po viđenju
Digitalne usluge
Apple Pay
Google Pay
Online proizvodi
mBanking
eBanking
IPS plaćanja
Zona 24/7
Mali biznis
Računi
Biznis paket račun
Krediti
Kredit za obrtna sredstva
Investicioni kredit
Kredit pokriven depozitom
Revolving kredit
Dokumentarno poslovanje
Eskont menica
Faktoring
Platne kartice
Mastercard Biznis kartica
Dinacard business debitna kartica
Mastercard Biznis kreditna kartica
Štednja
Oročena štednja
Štednja po viđenju
Dobro jutro štednja
Digitalne usluge
mBanking
eBanking
POS terminal
E-commerce
Zona 24/7
Privreda
Računi
Krediti
Kredit za obrtna sredstva
Investicioni kredit
Kredit pokriven depozitom
Revolving kredit
Dokumentarno poslovanje
Eskont menica
Faktoring
Platne kartice
Mastercard Biznis kartica
DinaCard poslovna kartica
Mastercard Biznis kreditna kartica
Štednja
Oročena štednja
Štednja po viđenju
Dobro jutro štednja
Projektno
Digitalne usluge
mBanking
eBanking
POS terminal
E-commerce
Zona 24/7
Platinum iskustvo
Kontakt

Apple Pay

Beskontaktno plaćanje Mastercard® karticama AIK Banke je brzo, sigurno i sada još lakše.

Kako da aktiviram Apple Pay uslugu?

Otvorite Wallet aplikaciju na svom Apple uređaju i kliknite na znak „+“.

Dodajte karticu tako što ćete je fotografisati ili ručno uneti podatke o kartici

Potvrdite svoj indentitet unosom koda koji ste dobili putem SMS poruke ili pozivanjem Kontakt centra.

Koji su preduslovi za korišćenje Apple Pay usluge:
Da biste koristili Apple Pay potrebno je da imate: • iPhone 6, iPad mini 3, iPad Pro, Apple Watch 1 ili noviji model od navedenih • Verziju operativnog sistema IOS 8.1 ili noviju • Podešeno sigurnosno zaključavanje ekrana (otisak prsta - touch ID ili skeniranje lica - face ID)

Gde mogu da koristim Apple Pay?

Uz Apple Pay uslugu možete plaćati brzo, lako i beskontaktno vašom AIK Banka Mastercard® karticom koristeći samo vaš iPhone ili Apple Watch. Plaćajte:

U online prodavnicama

Na prodajnim mestima

U omiljenoj aplikaciji

Kako se vrši plaćanje?
1. Prinesite vaš Apple uređaj POS terminalu, baš kao što to radite i kada plaćate vašom platnom karticom (ukoliko vaš uređaj nije prepoznat, potrebno je dva puta pritisnuti 'Home' dugme čime se aktivira Apple Pay) 2. Otključajte Apple uređaj i držite isti uz POS terminal kako bi potvrdili plaćanje Ukoliko plaćanje vršite putem Apple Watch-a, samo prva transakcija će zahtevati ova dva koraka. Svaka sledeća transakcija ne zahteva autorizaciju dok god je sat na ruci, već je dovoljno samo prineti sat POS terminal. Nakon skidanja sata sa ruke, prilikom plaćanja, potrebno je ponoviti postupak objašnjen iznad

Najčešća pitanja

Da li istu karticu mogu uneti u Apple Wallet na više Apple uređaja?

Vašu AIK Mastercard® karticu možete koristiti na više Apple uređaja.

Koliko kartica mogu uključiti u Apple Wallet na istom uređaju?

U Apple Wallet na jednom uređaju možete uključiti od 8 do 12 kartica, a tačan broj zavisi od modela uređaja. Na iPhone 8, Apple Watch Series 3 i svim novijim modelima možete uneti 12 kartica, dok je za modele koji su ranije proizvedeni od navedenih maksimalan broj kartica 8.

Da li se plaća nadoknada za korišćenje Apple Pay-a?

Naknada za korišćenje Apple Pay usluge se ne naplaćuje.

Kako da deaktiviram karticu koju koristim za plaćanje putem Apple Pay usluge?

U Apple Wallet aplikaciji odaberite karticu koju želite da deaktivirate, a zatim i opciju 'Ukloni ovu karticu'.

Da li prilikom plaćanja putem Apple Pay usluge koristim PIN koji je vezan za moju fizičku karticu?

Ne, PIN koji je vezan za vašu fizičku karticu nikada se ne koristi za potvrdu putem Apple Pay usluge. Autorizacija transakcije se vrši jednim od postavljenih načina otključavanja ekrana vašeg uređaja - otiskom prsta (TouchID) ili skeniranjem lica (FaceID).

Šta treba da uradim ukoliko izgubim Apple uređaj sa aktivnom Apple Pay uslugom?

U slučaju gubitka ili krađe uređaja sa aktivnom Apple Pay uslugom, ili kartice koja vam je aktivirana u okviru Wallet aplikacije, potrebno je da bez odlaganja obavestite Banku pozivom na broj telefona Kontakt centra 0800 101015 Vaš uređaj možete pronaći putem iClouda i na taj način ukloniti sve kartice iz Wallet aplikacije (u podešavanjima -Settings je potrebno odabrati opciju Moji uređaji - My devices).